Introductie

Werkverantwoordelijke, weet jij wat het is?

Ben jij klaar om de touwtjes in handen te nemen en het verschil te maken? Jij bent de sleutel tot efficiëntie, kwaliteit en vooruitgang. Deze functie geeft jou de verantwoordelijkheid voor het leiden van een team van getalenteerde medewerkers en het verzekeren van een vlotte uitvoering. Deze rol is ideaal als jij nu uitvoerder of senior werkvoorbereider bent en affiniteit hebt met gas en/of elektra. Jij houdt dus ook van modderige laarzen.

Organisatie

Jij komt te werken bij een toonaangevende aannemer in de energie- en infrastructuursector in de regio Rotterdam. Hun passie voor het leveren van hoogwaardige diensten en de inzet voor veiligheid en duurzaamheid vormen samen de kern. Voor het samenwerken aan de energie- en infrastructuurbehoeften van de toekomst, zijn we op zoek naar getalenteerde kandidaten om het team te versterken en deze missie te delen.

Functie

Heb jij een passie voor leiderschap? Ben jij bereid de verantwoordelijkheid en het voortouw te nemen?  Dan ben jij misschien wel de nieuwe werkverantwoordelijke waar wij naar opzoek zijn!

Jij gaat aan de slag als werkverantwoordelijke voor het project SoR/SoZ. Dit betekent dat jij verantwoordelijk bent voor het opstellen, uitvoeren en beheren van werkplannen en schakelbrieven. Hiernaast stel jij ook mogelijke risico’s met betrekking tot de werkzaamheden vast, zowel vanuit ons kantoor in de regio Rotterdam, als bij de projecten zelf op verschillende locaties. Denk bijvoorbeeld aan bouwplaatsen waar toezicht gehouden moet worden op het veilige gebruik en de elektrisch installaties en/of gasapparatuur. Tijdens deze werkplekinspecties breng jij het VGM-beleid onder de aandacht. Het gaat hier om bewustwording en kwaliteit van Veiligheid, Gezondheid en Milieu. Het waarborgen van de veiligheid bij de procesbegeleiding staat bij deze functie op nummer 1!

De volgende taken zijn daarmee onderdeel van jouw werkweek:

  • Bedienings- en werkplannen opzetten
  • Bedieningsplannen uitvoeren
  • Het controleren van de kwaliteit van het gemaakte werk en naleving van afspraken.

Functie-eisen

Elke dag is anders met nieuwe uitdagingen! Jij zorgt ervoor dat alle medewerkers goed opgeleid en bewust zijn van de risico’s. Jij bent de linking pin tussen de opdrachtgever en de aannemer waarbij jij gaat werken. Zonder jouw goedkeuring wordt er geen werk uitgevoerd. Ben jij degene die deze verantwoordelijkheid graag op zich neemt?

Hieronder de functie eisen:

  • Jij hebt een afgeronde technische mbo-opleiding (minimaal niveau 4) in de richting gastechniek;
  • Jij hebt aantoonbare werkervaring in soortgelijke functie;
  • Jij bent in bezit van een WV-certificaat VIAG of bereidheid om deze te behalen; Jij bent besluitvaardig;
  • Jij hebt sterke communicatieve vaardigheden;
  • Jij hebt overtuigingskracht; Jij bent een echte aanpakker en in het bezit van een gezonde dosis humor!

Aanbod

Na alles wat we van jou willen weten, vergeten wij het natuurlijk niet om jou goed te belonen met het volgende: Elke vier weken een goed salaris dat past bij jouw leeftijd en werkervaring;

  • Een fijn salaris tussen de €4500,- en €5.000,- bruto per vier weken;
  • Een vast contract, voltijd; Een contract conform de CAO Metaal en Techniek;
  • Een goede pensioenregeling en (korting op) collectieve verzekeringen;
  • De keuze tussen een mobiliteitsvergoeding of een elektrische leaseauto;
  • 25 vakantiedagen en 13 ADV dagen (op fulltime basis);
  • Een werkomgeving waarin jouw ontwikkeling centraal staat;
  • Een laptop en smartphone.

Inlichtingen

Ben jij geïnteresseerd of heb jij nog vragen? Schroom dan niet en neem contact op met Ruud!

Mail: Ruud@010engineers.nl
Tel: 06 – 41 56 10 78

Sollicitatie

Ruud van Eck

Introductie

Word Gebiedsbeheerder en stuur Leefbaarheid in de Openbare Ruimte

Ben jij goed bekend met de veelzijdige aspecten van het beheer van de openbare ruimte? Lijkt het jou wat om de focusgroep Leefbaarheid binnen het cluster IBOR te leiden? Bij deze functie als Gebiedsbeheerder zorg jij ervoor dat alles in orde is van bomen en straatmeubilair tot aan begraafplaatsen en buitensportaccommodaties. Als dit klinkt als een uitdaging waar je enthousiast van wordt, lees dan verder!

Functie

Als Gebiedsbeheerder ben je de persoon die alle werkzaamheden in de gaten houdt en ervoor zorgt dat alles soepel verloopt. Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van de planning en de agenda van de focusgroep Leefbaarheid. Daarnaast ben je degene die ervoor zorgt dat het beleidsmatige uitvoeringsprogramma IBOR van de grond komt.

Je speelt een belangrijke rol in het omgaan met de gemeenschap en het betrekken van bewoners bij de projecten. En naast dit alles ben je ook het aanspreekpunt voor de collega’s binnen het cluster.

Hoe ziet jouw dag er verder uit?

  • Je adviseert het management en bestuur;
  • Je levert input voor planning & Control cyclus;
  • Je levert inhoudelijke en procesmatige ondersteuning in brede zin aan de focusgroep Leefbaarheid;
  • Je werkt intensief samen met de beheerregisseur Techniek;
  • Je vertegenwoordigt cluster IBOR binnen de organisatie en bij belangrijke partnerorganisaties vanuit de inhoudelijke integrale agenda Leefbaarheid.

Functie-eisen

  • Je hebt tenminste 5 jaar ervaring in een vergelijkbare functie(s);
  • Je hebt HBO/WO werk- en denkniveau;
  • Je hebt ervaring als opdrachtgever/regisseur van inrichting en beheer(beleid) op o.a. de gebieden groen, spelen, leefbaarheid;
  • Je hebt ervaring met planmatig, projectmatig werken en assetmanagement;
  • Je hebt ervaring met fusiegemeenten bestaande uit meerdere dorpskernen;
  • Je hebt ervaring met procesbegeleiding organisatieontwikkelingen.

Aanbod

Na alles wat er van je gevraagd wordt, staat hier natuurlijk ook wat tegenover. Jij verdient dan ook een prettige informele werksfeer met een leuk team en natuurlijk een aantrekkelijk salaris!

  • Een mooi salaris tussen €4020,- en €5725,- bruto per maand op basis van 36 uur en ervaring;
  • Een contract van een jaar met zicht op een aanstelling voor onbepaalde tijd;
  • De mogelijkheid om thuis te werken met een thuiswerkvergoeding van € 3,- netto per dag;
  • Je krijgt een laptop en mobiele telefoon;
  • Een individueel keuzebudget van 17,05% met o.a. de mogelijkheid tot koop van vakantie – uren;
  • Een pensioenregeling via het ABP waarbij er 70% betaald wordt;
  • Een Reiskostenvergoeding van € 0.19 per kilometer, tot 30 kilometer enkele reis. Maar als je het ons vraagt, kom je met het Openbaar Vervoer en krijg je een NS Businesscard om naar je werk te reizen;
  • En dan last but not least een uitdagende functie met een plezierige werkomgeving waar veel gedreven en betrokken collega’s werken om samen een impact te maken!

Inlichtingen

Eerst nog wat meer informatie? Bel dan naar Ruud op 06 – 41 56 10 78 of mail naar Ruud@010engineers.nl.

Sollicitatie

Ruud van Eck

Introductie

Stuur Bouwprojecten naar een Succes: Word Onze Projectmanager!

Als Projectmanager Bouw krijg je de geweldige kans om deel uit te maken van de meest dynamische en diverse projecten in de regio onder Amsterdam. Ieder project biedt een gelegenheid voor zowel professionele als persoonlijke groei. Deel jouw ervaring en neem deel aan grensverleggende projecten.

Functie

Als Projectmanager Bouw aan jou de schone de taak om ervoor te zorgen dat alles op rolletjes verloopt. Jij bent de sleutelrol van de projecten. Als projectmanager deel jij jouw opgedane expertise bij het ontwerpen, plannen en realiseren van innovatieve projecten die de gehele omgeving blijvend zullen vormgeven. Hoe ziet jouw dag er verder uit?

  • Je wordt onderdeel van de creativiteit, jouw ideeën kunnen het verschil maken;
  • Je stuurt op resultaten zoals beschreven in projectplannen;
  • Je hebt de verantwoordelijkheid voor de periodieke rapportages;
  • Je werkt nauw samen met collega’s, externe partners en ambtelijke en bestuurlijke opdrachtgevers;
  • Je voert de regie op programma’s en hebt de dagelijkse leiding over complexe objecten, waarbij je het team betrekt en motiveert!

Je leidt complexe projecten, werkt samen met diverse teams en je bent verantwoordelijk voor resultaten en rapportages. Kortom, een uitdagende positie waarin je leidinggeeft, samenwerkt en innovatieve ideeën kunt realiseren. Ben jij klaar voor deze kans?

Functie-eisen

Jij bent ervan overtuigd dat veel processen in de bouw innovatiever en makkelijk kunnen!

  • Je beschikt over academisch werk en denkniveau;
  • Je hebt minimale 10 jaar relevante werkervaring met project- en programmamanagement.
  • Je beschikt over geruime ervaring binnen gebiedsontwikkeling;
  • Je bent in staat om je eigen standpunten op een heldere en efficiënte manier over te brengen zonder de verbinding met andere te verliezen;
  • Je hebt uitstekend gevoel voor politieke verhoudingen en geruime ervaring in bestuurlijke trajecten en afstemming;
  • Je zorgt dat je op de hoogte blijft van ontwikkelingen binnen de ambtelijke organisatie, politiek en maatschappij en contacten met relevante stakeholders opbouwt en onderhoudt.

Aanbod

  • Een mooi salaris tussen de €5.309,- en €7.659,-;
  • Een vast contract (na een tijdelijk contract van en jaar) voor 36 uur per week;
  • Individueel Keuze Budget van 17,05% van je bruto jaarsalaris die je zelf beheert om bijvoorbeeld te laten uitbetalen of extra vakantiedagen mee te kopen;
  • Verschillende devices waardoor flexwerken mogelijk is;
  • Werkomgeving waarin talenten maximaal worden ontplooid en waar je jouw ambities kunt waarmaken;
  • Tal van mogelijkheden om collega’s te leren kennen en jezelf te ontwikkelen; zoals een personeelsvereniging, jonge ambtenaren netwerk, sportactiviteiten en inhoudelijke verdieping d.m.v. workshops en masterclasses.

Inlichtingen

Eerst nog wat meer informatie?
Bel dan naar Ruud op 06 – 41 56 10 78 of mail naar
Ruud@010engineers.nl.

Sollicitatie

Ruud van Eck

Introductie

Gemeente Westland – Beheermanager Civiel- en Vastgoedbeheer | 36 uur | Naaldwijk

Bouw mee met gemeente Westland. Gemeente Westland is met ruim 110.000 inwoners één van de dertig grootste gemeenten in Nederland. Met haar duurzame en innovatieve glastuinbouwcluster is gemeente Westland een belangrijke economische motor. Op een inspirerende manier biedt gemeente Westland haar inwoner ruimte, rust, groen en woonomgevingen met aantrekkelijke recreatiemogelijkheden en voorzieningen. Een vitale economie en een bloeiend verenigingsleven zorgen voor een dynamische en actieve gemeente. Slagkracht, ambitie, innovatie en professionaliteit, dat zijn de kernbegrippen waar het in Westland om draait!

Organisatie

Gemeente Westland is een uitdagende en eigentijdse werkgever, die continu in ontwikkeling is. We zijn een actieve werkorganisatie met een prettige, informele werksfeer en volop ontwikkelingsmogelijkheden. We sturen op resultaten en het tonen van eigen initiatief wordt gewaardeerd. Gemeente Westland is onderverdeeld in vier clusters: Dienstverlening, Beleid, Ruimte en Bedrijfsvoering, met daarnaast een unit Concern control en eenheid Bureau gemeentesecretaris.

 

Cluster Ruimte

Cluster Ruimte staat voor het ontwikkelen, initiëren en invulling geven aan ruimtelijke ontwikkelingen en het tot stand brengen en houden van kwalitatief hoogwaardige leefomgeving: van idee tot realisatie, inclusief beheer, onderhoud, toezicht, handhaving en omgevingsmanagement. Binnen het cluster Ruimte zetten 8 teams zich dagelijks in om een kwalitatief en hoogwaardige leefomgeving tot stand te brengen en op peil te houden. Binnen Cluster Ruimte zijn twee teams verantwoordelijk voor het beheer van de openbare ruimte en vastgoed, namelijk team Civiel- en Vastgoedbeheer en team Gebiedsbeheer.

 

Team Civiel en Vastgoedbeheer

Als Beheermanager Civiel- en Vastgoedbeheer behoor je tot het team Civiel- en Vastgoedbeheer, dat bestaat uit 35 medewerkers die samen verantwoordelijk zijn voor civieltechnische en bouwkundige beheertaken. Deze taken zijn verdeeld over drie productgroepen, namelijk Infrastructuur (boven- en ondergronds), Waterhuishouding en riolering en Vastgoed. Elke productgroep heeft een coördinator. Deze stuurt de productgroep functioneel aan en draagt zorg voor de uitvoering van de onderdelen van de programma’s infrastructuur, waterhuishouding en vastgoed. Het team heeft twee beheermanagers die binnen het team op programmaniveau het eerste aanspreekpunt zijn voor de programmamanagers (opdrachtgevers). De beheermanagers zien samen met de coördinatoren toe op het tijdig en goed uitvoeren van de afgesproken programmaonderdelen. Samen met de rest van het team zorgen zij zo voor het in stand houden en verbeteren van de kwaliteit en het veilig gebruik van een belangrijk deel van de openbare ruimte binnen onze gemeente.

Functie

Als Beheermanager Civiel- en Vastgoedbeheer ben je de schakel tussen onze interne opdrachtgevers en ons team als opdrachtnemer. Je vertaalt het Gebieds Gericht Plan (GGP) waarin de doelen, maatregelen, (kwaliteits)normen en financiële kaders op hoofdlijnen zijn aangegeven, naar concrete beheerplannen. Met de coördinatoren van het team bedenk je duurzame beheer- en verbeteringsmaatregelen. Je stippelt hiervoor een koers uit en vertaalt deze vervolgens naar concrete plannen en voorstellen voor integrale opdrachten. Je meet de voortgang, financiële beheersing en resultaten van het beheer en rapporteert daarover aan de programmamanager.

 

Je initieert, creëert samenhang met overige beheerdisciplines, geeft technische ondersteuning en adviezen, plant over meerdere jaren, houdt actueel zicht op de financiën, hebt oog voor passende aanbestedingsmogelijkheden en weegt risico’s en de beheerbelangen af. In deze spilfunctie werk je samen met regievoerders van het andere beheerteam Gebiedsbeheer. Dat is waar het in deze functie om draait.

 

En verder:

·        Kun je beheerbelangen onderbouwen en motiveren waarom je duurzame beheer- en verbeteringsmaatregelen wilt uitvoeren. Op basis hiervan kan je een concrete koers uitstippelen;

·        Ben je in staat om een toekomstgerichte, breed georiënteerde, beheermanager te zijn die oog heeft voor de regie van beheersmatige processen en projectmatige taken van civieltechnische en vastgoedbeheermedewerkers;

·        Ben je in staat deze regisserende rol over te dragen naar de uitvoerende taken van Civiel- en Vastgoedbeheer;

·        Weet je contracten zodanig vorm te geven zodat deze de organisatie helpen op de juiste wijze invulling te geven aan haar verantwoordelijkheden;

·        Kan je zicht krijgen op en rapporteren over onze financiën (input leveren voorjaarsnota, begroting enz.), aanbestedingsmogelijkheden, alsook afstemming verkrijgen van risico’s en beheerbelangen;

·        Kun je regie nemen in het beantwoorden van politieke vragen (rondvraag, schriftelijke vragen, moties) voor ons team en het opstellen van college- en raadsvoorstellen.

Functie-eisen

·        Een afgeronde hbo/wo opleiding in bijvoorbeeld bouwkunde, cultuur en/of civiele techniek;

·        Kennis van het beheer van maatschappelijk vastgoed en van de openbare ruimte. Je hebt hierin werkervaring opgedaan met zowel burgers als bedrijven;

·        Bestuurlijk en politiek sensitief;

·        Uitstekende contactuele eigenschappen;

·        Goede schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden;

·        Jij hebt een talent voor samenwerking, het dragen van verantwoordelijkheid en het tonen van eigenaarschap behoren tot jouw sterkste eigenschappen.

Aanbod

·        Een salaris van maximaal € 6.470,00 bruto per maand (bij 36 uur);

·        Een individueel keuzebudget van 17,05% met o.a. de mogelijkheid tot koop van vakantie-uren en aanschaf van een fiets;

·        Flexibele werktijden die passen bij eigentijds werken;

·        Mogelijkheid tot thuiswerken;

·        Laptop en mobiele telefoon van de zaak;

·        Een pensioenregeling via het ABP en een uitgebreid pakket secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een reiskostenvergoeding en een werkgeversbijdrage in de kosten van de zorgverzekering;

·        Goede faciliteiten op het gebied van opleiding (waaronder de Westland Academy). Het betreft een functie voor 36 uur per week voor de periode van 1 jaar. Bij goed functioneren is er na 1 jaar uitzicht op een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd.

Inlichtingen

Eerst nog wat meer informatie?

Bel dan naar Ruud op 06 – 41 56 10 78 of mail naar Ruud@010engineers.nl.

Sollicitatie

Ruud van Eck

Introductie

Ontdek jouw kans om een belangrijke rol te vervullen in de bouw van scholen als Medior projectleider! Begeleidt complexe projecten van concept tot oplevering en draag bij aan de verbetering van de onderwijsinfrastructuur in de regio. Draag je steentje bij in het realiseren van hoogwaardige onderwijsfaciliteiten voor de gemeente Haarlemmermeer!

Organisatie

De gemeente Haarlemmermeer is toegewijd aan het ontwikkelen en onderhouden van moderne onderwijsfaciliteiten om de groeiende behoeften van de gemeenschap te ondersteunen. Van renovaties tot nieuwbouwprojecten, de gemeente Haarlemmermeer streeft naar innovatie, duurzaamheid en effectieve projectuitvoering. Het doel is om inspirerende leeromgevingen te creëren die voldoen aan de hoogste normen van kwaliteit, veiligheid en functionaliteit.

Functie

Als Medior Projectleider Scholenbouw ben je verantwoordelijk voor het coördineren en beheren van diverse bouwprojecten binnen het onderwijsdomein van de gemeente Haarlemmermeer. Je werkt nauw samen met interne en externe belanghebbenden om ervoor te zorgen dat projecten worden uitgevoerd binnen de gestelde tijdlijnen en budgetten, met een focus op kwaliteit en klanttevredenheid. Je taken omvatten onder meer:

• Het leiden van projectteams en het bewaken van de voortgang van projecten van concept tot oplevering;
• Het opstellen en beheren van projectplannen, inclusief budgetten, planningen en risicoanalyses.
• Het coördineren van ontwerpprocessen, aanbestedingen en contractonderhandelingen;
• Het onderhouden van nauw contact met opdrachtgevers, aannemers en andere stakeholders;
• Het waarborgen van naleving van wet- en regelgeving op het gebied van bouwvoorschriften, veiligheid en duurzaamheid

Functie-eisen

Als Medior Projectleider Scholenbouw voel je je thuis in een dynamische omgeving en ben je in staat om effectief te communiceren en samen te werken met verschillende belanghebbenden. Je hebt een passie voor het realiseren van hoogwaardige onderwijsfaciliteiten en beschikt over sterke organisatorische en analytische vaardigheden. Daarnaast voldoe je aan de volgende criteria:

• Je bent in het bezit van een HBO- of WO-diploma richting Bouwkunde of Vastgoedmanagement;
• Je hebt ervaring in het projectmanagement, bij voorkeur in de bouw- of vastgoedsector;
• Je hebt uitgebreide kennis van bouwprocessen, wet-regelgeving en duurzaamheidprincipes;
• Je hebt sterke communicatieve vaardigheden en het vermogen om te onderhandelen;
• Je hebt een proactieve en resultaatgericht houding, met oog voor detail en kwaliteit;
• Kennis van Civiele techniek is een pré.

Aanbod

Als Medior Projectleider Scholenbouw bieden wij een uitdagende en afwisselende functie binnen een dynamische werkomgeving. Je krijgt de mogelijkheid om te werken aan interessante projecten die een tastbare impact hebben op de lokale gemeenschap. Daarnaast bieden wij:

• Een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
• Een professionele en collegiale werksfeer waarin ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling en groei;
• Mogelijkheden voor training en opleiding om je vaardigheden verder te ontwikkelen;
• Een flexibele werkomgeving met mogelijkheden voor thuiswerken en een goede werk-privébalans.

Inlichtingen

Je solliciteert bij ons, maar wij ook bij jou! Stel gerust alle vragen die bij je op komen. Dit kan naar Ruud@010engineers.nl of 06-41561078.

Sollicitatie

Ruud van Eck