Organisatie

Het is een middelgroot ingenieursbureau met 25 tot 30 gedreven en enthousiaste vakspecialisten. Het bedrijf is gespecialiseerd in het leveren van hoogwaardige bouwkostendeskundige diensten voor diverse spraakmakende projecten. Als onderdeel van het team werk je aan uiteenlopende projecten in zowel de woningbouw als utiliteitsbouw, variërend van nieuwbouw tot renovatie en duurzaamheidsprojecten. Het bedrijf streeft naar een economisch verantwoord eindresultaat door nauwe samenwerking en integrale aanpak.

Functie

Als Bouwkostendeskundige ben je verantwoordelijk voor het opstellen van integrale ramingen en kostprijsbegrotingen voor diverse projecten. Je werkt zelfstandig en in teamverband aan uitdagende en diverse projecten, waarbij je zorgt voor een economisch verantwoorde aanpak.
Jouw taken omvatten onder andere:

  • Het opstellen van integrale ramingen en kostprijsbegrotingen voor nieuwbouw, renovatie, onderhouds- en duurzaamheidsprojecten;

  • Samenwerken met collega’s om tot een optimaal eindresultaat te komen;

  • Adviseren van klanten op het gebied van bouwkosten en technische oplossingen;

  • Bijdragen aan een continue verbetering van onze dienstverlening en processen.

Functie-eisen

  • Je hebt minimaal 5-10 jaar ervaring als bouwkostendeskundige;

  • Je hebt ervaring met zowel renovatie als nieuwbouwprojecten;

  • Je hebt een afgeronde HBO-opleiding in de richting van Bouwkunde of Werktuigbouwkunde;

  • Je bent communicatief vaardig, leergierig en passie voor techniek en kosten.

Aanbod

  • Een ontspannen werkomgeving met professionele collega’s;

  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;

  • Mogelijkheden voor persoonlijke en professionele ontwikkeling, inclusief vakinhoudelijke cursussen;

  • Diverse doorgroeimogelijkheden binnen ons bedrijf.

Inlichtingen

Eerst nog wat meer informatie? Bel dan naar Ruud op 06 – 41 56 10 78 of mail naar Ruud@010engineers.nl.

Sollicitatie

Ruud van Eck

Introductie

Ben jij een natuurlijke leider die zijn verantwoordelijkheid pakt?

Organisatie

Het Bedrijf is een toonaangevend bedrijf gespecialiseerd in renovatie en woningbouw. We zijn op zoek naar een ambitieuze Directeur Bouw die wil bijdragen aan de realisatie van hoogwaardige renovatieprojecten en de groei van het bedrijf. Met een focus op innovatie, duurzaamheid en klanttevredenheid bieden we een inspirerende werkomgeving waarin teamwork, creativiteit en vakmanschap centraal staan.

Functie

Als Directeur Bouw draag je de verantwoordelijkheid voor het leiden en sturen van alle renovatie- en woningbouwactiviteiten binnen het bedrijf. Je speelt helpt mee in het ontwikkelen van strategieën, het bewaken van budgetten en deadlines, en het waarborgen van de kwaliteit van onze projecten. Deze rol omvat het proactief aanpakken van uitdagingen, in nauwe samenwerking met collega’s, klanten en externe partners.
Je hebt als Directeur Bouw de volgende taken:

• Ontwikkelen en implementeren van strategieën en beleid om de groei en ontwikkeling van het bedrijf in de renovatie- en woningbouwsector te bevorderen;
• Leiding geven aan het team en zorgen voor een efficiënte en effectieve uitvoering van projecten;
• Bewaken van budgetten, planningen en kwaliteitsnormen binnen de renovatie- en woningbouwprojecten;
• Onderhouden van relaties met klanten, leveranciers en andere stakeholders binnen de renovatie- en woningbouwsector;
• Rapporteren aan het management en de Raad van Bestuur over de voortgang, resultaten en uitdagingen.

Functie-eisen

• Je hebt ruime ervaring binnen de bouwsector;
• Je hebt bewezen leiderschapskwaliteiten;
• Je bent een strategische denker met een resultaatgerichte aanpak;
• Je beschikt over uitstekende communicatieve en onderhandelingsvaardigheden;

Aanbod

• Een uitdagende en gevarieerde functie met veel verantwoordelijkheid;
• Mogelijkheden voor persoonlijke en professionele ontwikkeling binnen een groeiend bedrijf;
• Een inspirerende werkomgeving met ruimte voor creativiteit en innovatie;
• De kans om actief bij te dragen aan de groei en successen van het bedrijf binnen de renovatie- en woningbouwsector.

Inlichtingen

Eerst nog wat meer informatie? Bel dan naar Ruud op 06 – 41 56 10 78 of mail naar Ruud@010engineers.nl.

Sollicitatie

Ruud van Eck

Organisatie

Het is een vooraanstaand adviesbureau gespecialiseerd in bouwtechnisch advies. Dit bedrijf is op zoek naar een ervaren Projectleider/Adviseur Funderingsadvies die ambitie heeft om toekomstig partner te worden binnen het bedrijf. Verder wil je bijdragen aan het leveren van hoogwaardige adviesdiensten op het gebied van funderingstechniek. Met de focus op kwaliteit biedt het bedrijf een inspirerende werkomgeving waarin expertise en klantgerichtheid centraal staan.

Functie

Als Projectleider/Adviseur Funderingsadvies draag je de verantwoordelijkheid voor het adviseren en begeleiden van klanten op het gebied van funderingstechniek. Je bent bezig met het uitvoeren van funderingsonderzoeken, het opstellen van adviesrapporten en het begeleiden van funderingsprojecten.
Je hebt als Projectleider/Adviseur Funderingsadvies de volgende taken:

• Uitvoeren van funderingsonderzoeken en het analyseren van funderingsproblematiek; • Opstellen van gedegen adviesrapporten en het geven van heldere adviezen aan klanten; • Begeleiden van funderingsprojecten van initiatief tot oplevering, inclusief budgetbewaking en planning; • Onderhouden van relaties met klanten, leveranciers en andere stakeholders in de bouwsector; • Rapporteren aan het management over de voortgang, resultaten en uitdagingen.

Functie-eisen

• Je hebt ruime ervaring in de funderingstechniek en hebt bewezen expertise op dit gebied;
• Je bent een communicatief sterke professional met een klantgerichte aanpak;
• Je beschikt over uitstekende analytische en probleemoplossende vaardigheden;
• Je bent flexibel en kunt goed omgaan met veranderingen en uitdagingen;
• Je hebt een afgeronde HBO- of WO-opleiding in de richting van Civiele Techniek of een vergelijkbare studie.

Aanbod

• Een salaris op basis van ervaring en expertise;
• Een uitdagende en gevarieerde functie met veel verantwoordelijkheid binnen de funderingstechniek;
• Mogelijkheden voor persoonlijke en professionele ontwikkeling binnen een groeiend adviesbureau;
• Een inspirerende werkomgeving met ruimte voor creativiteit en innovatie;
• De kans om toekomstig partner te worden binnen het bedrijf.

 

Inlichtingen

Eerst nog wat meer informatie? Bel dan naar Ruud op 06 – 41 56 10 78 of mail naar Ruud@010engineers.nl.

Sollicitatie

Ruud van Eck

Organisatie

Maas & Nienhuis is een leuke opdrachtgever, gevestigd in Hendrik-Ido-Ambacht en gespecialiseerd in het adviseren, ontwerpen en begeleiden van projecten op het gebied van infrastructuur en civiele techniek. Het bureau heeft ruime ervaring in diverse vakgebieden zoals waterbouw, wegenbouw, riolering, grondwerk en landschapsinrichting.

Advies en ondersteuning bieden aan opdrachtgevers uit verschillende sectoren zoals overheden, aannemers, projectontwikkelaars en ingenieursbureaus, daar worden zij gelukkig van! Het bureau streeft naar duurzame oplossingen die voldoen aan de wensen en eisen van alle betrokken partijen.

Het team bestaat uit ervaren professionals met een brede kennis en expertise op het gebied van civiele techniek. Ze beschikken over moderne softwaretools en -systemen om projecten efficiënt te kunnen ontwerpen en begeleiden. Ze hanteren een persoonlijke en betrokken aanpak, waarbij de wensen van de opdrachtgever centraal staan. Maas & Nienhuis hecht veel waarde aan open communicatie en transparantie en streeft naar langdurige relaties met opdrachtgevers.

Functie

Als werkvoorbereider Civiel ben je verantwoordelijk voor het voorbereiden van diverse projecten op het gebied van civiele techniek. Je zorgt ervoor dat de projecten op een efficiënte en effectieve manier worden uitgevoerd, waarbij je rekening houdt met de budgetten, de planning en de kwaliteitseisen. Je werkt nauw samen met de projectleider en de opdrachtgever om de werkzaamheden goed te laten verlopen.

Verder bestaat jouw dag uit:

  • Het maken van technische tekeningen en ontwerpen;
  • Het opstellen van RAW bestekken, calculaties en begrotingen;
  • Het aanvragen van vergunningen en ontheffingen;
  • Het opstellen van een gedetailleerde projectplanning en het bewaken van de voortgang;
  • Het onderhouden van contacten met opdrachtgevers, leveranciers en andere betrokken partijen;
  • Het signaleren van afwijkingen en het bijsturen van de werkzaamheden waar nodig;
  • Het bijwonen van overleggen en het verstrekken van informatie aan de betrokken partijen;

Opzoek naar een uitdagende en afwisselende baan in de weg- en waterbouw? Dan is deze functie iets voor jou!

Functie-eisen

  • Je hebt een afgeronde opleiding richting civiele techniek (of vergelijkbaar) op HBO niveau;
  • 3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie binnen de branche;
  • Kennis van relevante softwareprogramma’s zoals AutoCAD, Ibis en Microsoft Project;
  • Als echte doorzetter sta je communicatief sterk in je schoenen;
  • Prioriteiten stellen kun jij als geen ander;
  • Jij bent een harde werker in het bezit van een gezonde dosis humor.

Jij bent dé onmisbare en vrolijke collega binnen het team!

Aanbod

  • Een mooi salaris tussen de €3500,- en €5000,- exclusief bonussen;
  • 25 verlofdagen om van al het leuks, buiten dit leuke werk uiteraard, te genieten;
  • Een goede pensioenregeling om te kunnen genieten van je oude dag;
  • Een thuiswerkdag(en)? Geen probleem!
  • Een leaseauto om ervoor te zorgen dat je overal veilig kan komen voor zowel werk als privé;
  • Een plezierige werkomgeving in een ambitieus, groeiend bedrijf met korte communicatielijnen;
  • Je kennis nog meer verbreden? Dit wordt alleen maar aangemoedigd door het aanbieden van opleidingen & cursussen in jouw persoonlijk ontwikkelplan;
  • Veel zelfstandigheid en verantwoordelijkheid.

Inlichtingen

Eerst nog wat meer informatie? Bel dan naar Ruud op 06 – 41 56 10 78 of mail naar Ruud@010engineers.nl.

Sollicitatie

Ruud van Eck

Introductie

Word Gebiedsbeheerder en stuur Leefbaarheid in de Openbare Ruimte

Ben jij goed bekend met de veelzijdige aspecten van het beheer van de openbare ruimte? Lijkt het jou wat om de focusgroep Leefbaarheid binnen het cluster IBOR te leiden? Bij deze functie als Gebiedsbeheerder zorg jij ervoor dat alles in orde is van bomen en straatmeubilair tot aan begraafplaatsen en buitensportaccommodaties. Als dit klinkt als een uitdaging waar je enthousiast van wordt, lees dan verder!

Functie

Als Gebiedsbeheerder ben je de persoon die alle werkzaamheden in de gaten houdt en ervoor zorgt dat alles soepel verloopt. Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van de planning en de agenda van de focusgroep Leefbaarheid. Daarnaast ben je degene die ervoor zorgt dat het beleidsmatige uitvoeringsprogramma IBOR van de grond komt.

Je speelt een belangrijke rol in het omgaan met de gemeenschap en het betrekken van bewoners bij de projecten. En naast dit alles ben je ook het aanspreekpunt voor de collega’s binnen het cluster.

Hoe ziet jouw dag er verder uit?

  • Je adviseert het management en bestuur;
  • Je levert input voor planning & Control cyclus;
  • Je levert inhoudelijke en procesmatige ondersteuning in brede zin aan de focusgroep Leefbaarheid;
  • Je werkt intensief samen met de beheerregisseur Techniek;
  • Je vertegenwoordigt cluster IBOR binnen de organisatie en bij belangrijke partnerorganisaties vanuit de inhoudelijke integrale agenda Leefbaarheid.

Functie-eisen

  • Je hebt tenminste 5 jaar ervaring in een vergelijkbare functie(s);
  • Je hebt HBO/WO werk- en denkniveau;
  • Je hebt ervaring als opdrachtgever/regisseur van inrichting en beheer(beleid) op o.a. de gebieden groen, spelen, leefbaarheid;
  • Je hebt ervaring met planmatig, projectmatig werken en assetmanagement;
  • Je hebt ervaring met fusiegemeenten bestaande uit meerdere dorpskernen;
  • Je hebt ervaring met procesbegeleiding organisatieontwikkelingen.

Aanbod

Na alles wat er van je gevraagd wordt, staat hier natuurlijk ook wat tegenover. Jij verdient dan ook een prettige informele werksfeer met een leuk team en natuurlijk een aantrekkelijk salaris!

  • Een mooi salaris tussen €4020,- en €5725,- bruto per maand op basis van 36 uur en ervaring;
  • Een contract van een jaar met zicht op een aanstelling voor onbepaalde tijd;
  • De mogelijkheid om thuis te werken met een thuiswerkvergoeding van € 3,- netto per dag;
  • Je krijgt een laptop en mobiele telefoon;
  • Een individueel keuzebudget van 17,05% met o.a. de mogelijkheid tot koop van vakantie – uren;
  • Een pensioenregeling via het ABP waarbij er 70% betaald wordt;
  • Een Reiskostenvergoeding van € 0.19 per kilometer, tot 30 kilometer enkele reis. Maar als je het ons vraagt, kom je met het Openbaar Vervoer en krijg je een NS Businesscard om naar je werk te reizen;
  • En dan last but not least een uitdagende functie met een plezierige werkomgeving waar veel gedreven en betrokken collega’s werken om samen een impact te maken!

Inlichtingen

Eerst nog wat meer informatie? Bel dan naar Ruud op 06 – 41 56 10 78 of mail naar Ruud@010engineers.nl.

Sollicitatie

Ruud van Eck

Introductie

Stuur Bouwprojecten naar een Succes: Word Onze Projectmanager!

Als Projectmanager Bouw krijg je de geweldige kans om deel uit te maken van de meest dynamische en diverse projecten in de regio onder Amsterdam. Ieder project biedt een gelegenheid voor zowel professionele als persoonlijke groei. Deel jouw ervaring en neem deel aan grensverleggende projecten.

Functie

Als Projectmanager Bouw aan jou de schone de taak om ervoor te zorgen dat alles op rolletjes verloopt. Jij bent de sleutelrol van de projecten. Als projectmanager deel jij jouw opgedane expertise bij het ontwerpen, plannen en realiseren van innovatieve projecten die de gehele omgeving blijvend zullen vormgeven. Hoe ziet jouw dag er verder uit?

  • Je wordt onderdeel van de creativiteit, jouw ideeën kunnen het verschil maken;
  • Je stuurt op resultaten zoals beschreven in projectplannen;
  • Je hebt de verantwoordelijkheid voor de periodieke rapportages;
  • Je werkt nauw samen met collega’s, externe partners en ambtelijke en bestuurlijke opdrachtgevers;
  • Je voert de regie op programma’s en hebt de dagelijkse leiding over complexe objecten, waarbij je het team betrekt en motiveert!

Je leidt complexe projecten, werkt samen met diverse teams en je bent verantwoordelijk voor resultaten en rapportages. Kortom, een uitdagende positie waarin je leidinggeeft, samenwerkt en innovatieve ideeën kunt realiseren. Ben jij klaar voor deze kans?

Functie-eisen

Jij bent ervan overtuigd dat veel processen in de bouw innovatiever en makkelijk kunnen!

  • Je beschikt over academisch werk en denkniveau;
  • Je hebt minimale 10 jaar relevante werkervaring met project- en programmamanagement.
  • Je beschikt over geruime ervaring binnen gebiedsontwikkeling;
  • Je bent in staat om je eigen standpunten op een heldere en efficiënte manier over te brengen zonder de verbinding met andere te verliezen;
  • Je hebt uitstekend gevoel voor politieke verhoudingen en geruime ervaring in bestuurlijke trajecten en afstemming;
  • Je zorgt dat je op de hoogte blijft van ontwikkelingen binnen de ambtelijke organisatie, politiek en maatschappij en contacten met relevante stakeholders opbouwt en onderhoudt.

Aanbod

  • Een mooi salaris tussen de €5.309,- en €7.659,-;
  • Een vast contract (na een tijdelijk contract van en jaar) voor 36 uur per week;
  • Individueel Keuze Budget van 17,05% van je bruto jaarsalaris die je zelf beheert om bijvoorbeeld te laten uitbetalen of extra vakantiedagen mee te kopen;
  • Verschillende devices waardoor flexwerken mogelijk is;
  • Werkomgeving waarin talenten maximaal worden ontplooid en waar je jouw ambities kunt waarmaken;
  • Tal van mogelijkheden om collega’s te leren kennen en jezelf te ontwikkelen; zoals een personeelsvereniging, jonge ambtenaren netwerk, sportactiviteiten en inhoudelijke verdieping d.m.v. workshops en masterclasses.

Inlichtingen

Eerst nog wat meer informatie?
Bel dan naar Ruud op 06 – 41 56 10 78 of mail naar
Ruud@010engineers.nl.

Sollicitatie

Ruud van Eck

Organisatie

Giesbers Rotterdam is actief in de woningbouw op het gebied van projectontwikkeling, nieuwbouw, renovatie, onderhoud, transformatie en herbestemming. Met name in het midden en westen van Nederland. Sinds 2018 is Giesbers onderdeel van Trebbe Holding. Samen met de vestigingen in Nieuwegein, Wijchen en Rotterdam bestrijkt de GiesbersGroep een groot deel van Nederland. De bedrijven zijn zelfstandig en decentraal georganiseerd, maar vormen tegelijkertijd een hecht netwerk waarbinnen voortdurend kennis en ervaringen worden uitgewisseld.

“Wij realiseren vastgoedoplossingen die mensen helpen hun persoonlijke of zakelijke doelstellingen te verwezenlijken. We doen dat in opdracht van overheden, woningcorporaties, beleggers maar ook ontwikkelen wij zelf. Wat wij ontwikkelen en realiseren is kwalitatief hoogwaardig, innovatief en duurzaam.

Dit alles wordt gerealiseerd door ons hechte team met 20 professionals. Ervaar bij ons een platte bedrijfscultuur en familiaire sfeer. Daarnaast biedt Giesbers alle ruimte voor eigen ondernemerschap voor je creatieve en ambitieuze plannen. Daarbij handelen wij vanuit onze 5 kernwaarden: betrokken, ondernemend, samenwerkend, betrouwbaar en open.”

Functie

Dankzij jouw deskundigheid zorg je voor een optimale en gemotiveerde bezetting. Je ziet toe op de dagelijkse werkzaamheden en naleving van de contractafspraken. Verder houd je je bezig met…

  • Het onderhouden van contacten met leveranciers, onderaannemers en personeel op de bouwplaats;
  • Het bepalen van de bouwplaat inrichting, inzet van materieel, inzet van onderaannemers, eigen personeel en afroepen van materialen;
  • Vooruitkijken en meedenken, je bewaakt en stuurt aan zodat de overeengekomen planning wordt nagekomen.

Functie-eisen

  • Je hebt minimaal een mbo/hbo diploma richting bouwkunde of relevante werkervaring.
  • Je hebt ruime ervaring met het gezamenlijk (met je team) realiseren van diverse nieuwbouwprojecten in de woningbouw.
  • Je bent in het bezit van een VCA-VOL en BHV diploma of bereid deze te halen.
  • Je bezit coachende en communicatieve vaardigheden en leidinggevende capaciteiten.

Aanbod

Bij Giesbers Rotterdam vinden wij het belangrijk dat je energie van je werk krijgt en met plezier naar je werk gaat. Plezier is bij ons de ideale combinatie van een prettige werkomgeving, een inhoudelijk interessante baan en mooie nieuwbouwprojecten realiseren.

Inlichtingen

Je solliciteert bij ons, maar wij ook bij jou! Stel gerust alle vragen die bij je op komen. Dit kan naar fenneke@010engineers.nl of 06-28948910.

Sollicitatie

Ruud van Eck

Introductie

Werkverantwoordelijke, weet jij wat het is?

Ben jij klaar om de touwtjes in handen te nemen en het verschil te maken? Jij bent de sleutel tot efficiëntie, kwaliteit en vooruitgang. Deze functie geeft jou de verantwoordelijkheid voor het leiden van een team van getalenteerde medewerkers en het verzekeren van een vlotte uitvoering. Deze rol is ideaal als jij nu uitvoerder of senior werkvoorbereider bent en affiniteit hebt met gas en/of elektra. Jij houdt dus ook van modderige laarzen.

Organisatie

Jij komt te werken bij een toonaangevende aannemer in de energie- en infrastructuursector in de regio Rotterdam. Hun passie voor het leveren van hoogwaardige diensten en de inzet voor veiligheid en duurzaamheid vormen samen de kern. Voor het samenwerken aan de energie- en infrastructuurbehoeften van de toekomst, zijn we op zoek naar getalenteerde kandidaten om het team te versterken en deze missie te delen.

Functie

Heb jij een passie voor leiderschap? Ben jij bereid de verantwoordelijkheid en het voortouw te nemen?  Dan ben jij misschien wel de nieuwe werkverantwoordelijke waar wij naar opzoek zijn!

Jij gaat aan de slag als werkverantwoordelijke voor het project SoR/SoZ. Dit betekent dat jij verantwoordelijk bent voor het opstellen, uitvoeren en beheren van werkplannen en schakelbrieven. Hiernaast stel jij ook mogelijke risico’s met betrekking tot de werkzaamheden vast, zowel vanuit ons kantoor in de regio Rotterdam, als bij de projecten zelf op verschillende locaties. Denk bijvoorbeeld aan bouwplaatsen waar toezicht gehouden moet worden op het veilige gebruik en de elektrisch installaties en/of gasapparatuur. Tijdens deze werkplekinspecties breng jij het VGM-beleid onder de aandacht. Het gaat hier om bewustwording en kwaliteit van Veiligheid, Gezondheid en Milieu. Het waarborgen van de veiligheid bij de procesbegeleiding staat bij deze functie op nummer 1!

De volgende taken zijn daarmee onderdeel van jouw werkweek:

  • Bedienings- en werkplannen opzetten
  • Bedieningsplannen uitvoeren
  • Het controleren van de kwaliteit van het gemaakte werk en naleving van afspraken.

Functie-eisen

Elke dag is anders met nieuwe uitdagingen! Jij zorgt ervoor dat alle medewerkers goed opgeleid en bewust zijn van de risico’s. Jij bent de linking pin tussen de opdrachtgever en de aannemer waarbij jij gaat werken. Zonder jouw goedkeuring wordt er geen werk uitgevoerd. Ben jij degene die deze verantwoordelijkheid graag op zich neemt?

Hieronder de functie eisen:

  • Jij hebt een afgeronde technische mbo-opleiding (minimaal niveau 4) in de richting gastechniek;
  • Jij hebt aantoonbare werkervaring in soortgelijke functie;
  • Jij bent in bezit van een WV-certificaat VIAG of bereidheid om deze te behalen; Jij bent besluitvaardig;
  • Jij hebt sterke communicatieve vaardigheden;
  • Jij hebt overtuigingskracht; Jij bent een echte aanpakker en in het bezit van een gezonde dosis humor!

Aanbod

Na alles wat we van jou willen weten, vergeten wij het natuurlijk niet om jou goed te belonen met het volgende: Elke vier weken een goed salaris dat past bij jouw leeftijd en werkervaring;

  • Een fijn salaris tussen de €4500,- en €5.000,- bruto per vier weken;
  • Een vast contract, voltijd; Een contract conform de CAO Metaal en Techniek;
  • Een goede pensioenregeling en (korting op) collectieve verzekeringen;
  • De keuze tussen een mobiliteitsvergoeding of een elektrische leaseauto;
  • 25 vakantiedagen en 13 ADV dagen (op fulltime basis);
  • Een werkomgeving waarin jouw ontwikkeling centraal staat;
  • Een laptop en smartphone.

Inlichtingen

Ben jij geïnteresseerd of heb jij nog vragen? Schroom dan niet en neem contact op met Ruud!

Mail: Ruud@010engineers.nl
Tel: 06 – 41 56 10 78

Sollicitatie

Ruud van Eck

Organisatie

Bouw mee met gemeente Westland. Gemeente Westland is met ruim 110.000 inwoners één van de dertig grootste gemeenten in Nederland. Met haar duurzame en innovatieve glastuinbouwcluster is gemeente Westland een belangrijke economische motor. Op een inspirerende manier biedt gemeente Westland haar inwoner ruimte, rust, groen en woonomgevingen met aantrekkelijke recreatiemogelijkheden en voorzieningen. Een vitale economie en een bloeiend verenigingsleven zorgen voor een dynamische en actieve gemeente. Slagkracht, ambitie, innovatie en professionaliteit, dat zijn de kernbegrippen waar het in Westland om draait!

De organisatie
Gemeente Westland is een uitdagende en eigentijdse werkgever, die continu in ontwikkeling is. We zijn een actieve werkorganisatie met een prettige, informele werksfeer en volop ontwikkelingsmogelijkheden. We sturen op resultaten en het tonen van eigen initiatief wordt gewaardeerd. Gemeente Westland is onderverdeeld in vier clusters: Dienstverlening, Beleid, Ruimte en Bedrijfsvoering, met daarnaast een unit Concern control en eenheid Bureau gemeentesecretaris.

Cluster Ruimte
Cluster Ruimte staat voor het ontwikkelen, initiëren en invulling geven aan ruimtelijke ontwikkelingen en het tot stand brengen en houden van kwalitatief hoogwaardige leefomgeving: van idee tot realisatie, inclusief beheer, onderhoud, toezicht, handhaving en omgevingsmanagement. Binnen het cluster Ruimte zetten 8 teams zich dagelijks in om een kwalitatief en hoogwaardige leefomgeving tot stand te brengen en op peil te houden. Binnen Cluster Ruimte zijn twee teams verantwoordelijk voor het beheer van de openbare ruimte en vastgoed, namelijk team Civiel- en Vastgoedbeheer en team Gebiedsbeheer.

Civiel- en Vastgoedbeheer (CVB)
Als Coördinator Infrastructuur behoor je tot het team Civiel- en Vastgoedbeheer, dat bestaat uit 35 medewerkers die samen verantwoordelijk zijn voor civieltechnische en bouwkundige beheertaken. Deze taken zijn verdeeld over drie productgroepen, namelijk Infrastructuur (boven- en ondergronds), Waterhuishouding en riolering en Vastgoed. Elke productgroep heeft een coördinator. Deze stuurt de productgroep functioneel aan en draagt zorg voor de uitvoering van de onderdelen van de programma’s infrastructuur, waterhuishouding en vastgoed. Het team heeft twee beheermanagers die binnen het team op programmaniveau het eerste aanspreekpunt zijn voor de programmamanagers (opdrachtgevers). De beheermanagers zien samen met de coördinatoren toe op het tijdig en goed uitvoeren van de afgesproken programmaonderdelen. Samen met de rest van het team zorgen zij zo voor het in stand houden en verbeteren van de kwaliteit en het veilig gebruik van een belangrijk deel van de openbare ruimte binnen onze gemeente.

Functie

De belangrijkste taak als coördinator is de dagelijkse of operationele aansturing van je productgroep. Daarbij draag je zorg voor de kwaliteit van het product en borg je de doorgang van de lopende processen en de veiligheid. Ondanks dat je als coördinator in de gehele breedte van het team moet kunnen acteren, zoeken wij nu specifiek een coördinator die de productgroep Wegen en Kabels & leidingen gaat aansturen. Je geeft sturing aan de productgroep Wegen en Kabels &leidingen, werkt intensief samen met de regievoerder en rapporteert daaraan over voortgang, financiën, kwaliteit, etc. Je levert input aan de regievoerder over ontwikkelingen, kansen en risico’s en stemt samen af over hoe de strategische doelen van het gebiedsgericht plan leiden tot concrete acties. Kennis van verhardingen, civiele kunstwerken en kabels & leidingen is een pré.

• Geef je sturing aan de productgroep die verantwoordelijk is voor het dagelijks beheer en onderhoud aan wegen, inclusief inrichting en civiele kunstwerken en kabels en leidingen;
• Lever je een bijdrage aan het beheerkader en implementatie van uitvoeringsprogramma’s van wegen, inclusief inrichting en civiele kunstwerken en kabels en leidingen;
• Ben je verantwoordelijk voor de uitvoering van de onderhoudsprogrammering, aanbestedingstrajecten, contractmanagement, budgetbeheer en risicomanagement;
• Draag je zorg voor de toetsing van ontwerpen en afstemming van adviezen met relevante interne en externe partijen;
• Stem je af met interne en externe stakeholder(s) en neem je deel aan eventuele informatie- en bewonersbijeenkomsten;
• Ondersteun je de regievoerder bij de vertaling van beleidskeuzes naar praktijk/concrete maatregelen en zorg je voor de uitvoering daarvan;
• Zorg je voor de juiste informatiestroom en sturingslijnen binnen de productgroep, initieert en zet concrete acties uit, begeleidt en ondersteunt de medewerkers binnen de productgroep waar nodig;
• Voorzie je zowel interne als externe vraagstukken van toegankelijke specialistische beantwoording;
• Ben je door jouw kennis en ervaring een gedegen aanspreekpunt vanuit de gemeente voor externe partijen.

Functie-eisen

• Een afgeronde hbo/wo opleiding in bijvoorbeeld civiele techniek, weg en waterbouw;
• Minimaal drie jaar relevante ervaring, waarvan minimaal 1 jaar binnen een ambtelijke organisatie;
• Je bent sterk in coördineren, sensitief, omgevingsbewust, toont initiatief, ondernemend en resultaatgericht;
• Ook ben je de ‘bruggenbouwer’, die goed is in de omgang met mensen en besluitvaardig is.

Aanbod

• Een salaris van maximaal € 5.725 bruto per maand (bij 36 uur);
• Een individueel keuzebudget van 17,05% met o.a. de mogelijkheid tot koop van vakantie-uren en aanschaf van een fiets;
• Flexibele werktijden die passen bij eigentijds werken;
• Mogelijkheid tot thuiswerken;
• Laptop en mobiele telefoon van de zaak;
• Een pensioenregeling via het ABP en een uitgebreid pakket secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een reiskostenvergoeding en een werkgeversbijdrage in de kosten van de zorgverzekering;
• Goede faciliteiten op het gebied van opleiding (waaronder de Westland Academy). Het betreft een functie voor 36 uur per week voor de periode van 1 jaar. Bij goed functioneren is er na 1 jaar uitzicht op een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd.

Inlichtingen

Eerst nog wat meer informatie?

Bel dan naar Ruud op 06 – 41 56 10 78 of mail naar Ruud@010engineers.nl.

Sollicitatie

Ruud van Eck

Organisatie

Gebiedsmanagers is een Civieltechnisch ingenieursbureau, gevestigd in Maassluis (Zuid-Holland), en zijn gespecialiseerd in het adviseren, ontwerpen en begeleiden van projecten op het gebied van Gebiedsontwikkeling en Infrastructuur. Neem een kijkje op de site van Gebiedsmanagers

Plezier in ons werk en met elkaar vinden we belangrijk en we vormen met elkaar een veilige en betrokken omgeving voor iedereen met ruimte voor een gezellig praatje. Wij bieden pragmatische oplossingen, zijn verbindend en brengen diverse stakeholders bij elkaar voor een optimale samenwerking. We pionieren en durven ons buiten gebaande paden te begeven, puur omdat wij onze klanten graag de beste mogelijkheden bieden. Vooral zijn we betrokken bij ons doel en zorgen we op de juiste momenten voor betrokkenheid van collega’s, opdrachtgevers, netwerkpartners en de omgeving.

Het koppelen van kansen en mogelijkheden voor diverse stakeholders wordt steeds belangrijker. Vraagstukken kunnen niet meer vanuit één kant worden benaderd. Een integrale (project)benadering is cruciaal in het creëren van onze toekomstige woon-, werk en recreatieomgeving. Door de toenemende vragen van onze opdrachtgevers is er ruimte ontstaan voor een ervaren, ambitieuze ervaren werkvoorbereider.

Functie

Jij kan als ervaren werkvoorbereider natuurlijk geheel zelfstandig projecten oppakken en deze, in samenwerking met het team projectingenieurs, in goede banen leiden. Omdat onze (junior) projectingenieurs zich graag door ontwikkelen en jij jouw kennis en kunde graag deelt, ben jij als onze senior werkvoorbereider hun aanspreekpunt en word jij gelukkig van het begeleiden en coachen van onze junioren.

Verder vul je jouw dagen met:

  • Het maken van technische tekeningen en ontwerpen;
  • Het opstellen van RAW-bestekken, calculaties en begrotingen;
  • Het aanvragen van vergunningen en ontheffingen;
  • Het opstellen van een gedetailleerde projectplanning en het bewaken van de voortgang;
  • Het onderhouden van contacten met opdrachtgevers, leveranciers en andere betrokken partijen;
  • Het signaleren van afwijkingen en het bijsturen van de werkzaamheden waar nodig;
  • Het bijwonen van overleggen en het verstrekken van informatie aan de betrokken partijen.

Je werkt gemiddeld aan 3 a 4 projecten in verschillende fases. Jij zorgt ervoor dat de projecten op een efficiënte en effectieve manier worden uitgevoerd, waarbij je rekening houdt met de budgetten, de planning en de kwaliteitseisen. Je overziet alle projecten en ondersteunt hierbij de projectleider.

Functie-eisen

  • Een mooi salaris tussen de €3500,- en €5000,- (o.b.v. 40 uur);
  • 28 verlofdagen om vakantie te kunnen vieren;
  • Een goede bonusregeling;
  • Een prachtige werkplek!
  • Hybride werken: op kantoor en thuis (met oog voor jouw privé situatie);
  • Een goede pensioenregeling om te kunnen genieten van je oude dag; Een open, gezellige en warme bedrijfscultuur! Denk aan de vrijdagmiddagborrel, diverse teamuitjes zoals een BBQ, avondje karten, gezamenlijk de marathon van Rotterdam lopen, of natuurlijk je collega’s aanmoedigen; Je kennis nog meer verbreden? Dit wordt alleen maar aangemoedigd door het aanbieden van opleidingen & cursussen; Een hoge diversiteit aan projecten en opdrachtgevers.

Aanbod

  • Een mooi salaris tussen de €3500,- en €5000,- (o.b.v. 40 uur);
  • 28 verlofdagen om vakantie te kunnen vieren;
  • Een goede bonusregeling;
  • Een prachtige werkplek!
  • Hybride werken: op kantoor en thuis (met oog voor jouw privé situatie);
  • Een goede pensioenregeling om te kunnen genieten van je oude dag;
  • Een open, gezellige en warme bedrijfscultuur! Denk aan de vrijdagmiddagborrel, diverse teamuitjes zoals een BBQ, avondje karten, gezamenlijk de marathon van Rotterdam lopen, of natuurlijk je collega’s aanmoedigen;
  • Je kennis nog meer verbreden? Dit wordt alleen maar aangemoedigd door het aanbieden van opleidingen & cursussen;
  • Een hoge diversiteit aan projecten en opdrachtgevers.

Inlichtingen

Eerst nog wat meer informatie?

Bel dan naar Ruud op 06 – 41 56 10 78 of mail naar Ruud@010engineers.nl.

Sollicitatie

Ruud van Eck